Каталог квітів

Публічна оферта

Справжня Публічна оферта є офіційною пропозицією Elflora (далі «Виконавець») щодо надання Виконавцем «продажу і доставки квітів, букетів, подарунків і декору» (далі «Послуга») і висловлює намір Виконавця укласти Договір Публічної оферти на надання Послуги «продаж і доставка квітів, букетів, подарунків і декору »при дотриманні умов цієї Оферти.

1. ВИЗНАЧЕННЯ І ТЕРМІНИ

1.1. З метою даної Публічної оферти терміни, наведені нижче, вживаються у такому значенні:

Публічна оферта - справжній документ на надання послуг «продаж і доставка квітів, букетів, подарунків і декору», опублікований в Інтернеті за адресою https://elflora.com.ua/oferta.

Розміщення у вільному доступі документа в Інтернеті за адресою, вказаною в Оферті.

Замовлення-являє собою сукупність замовлених квітів, букетів, подарунків і декору з доставкою одержувачам, по відношенню до яких, після укладення договору Публічної оферти відбувається надання Послуги відповідно до умов замовлення, обумовленими Замовником. При оформленні Замовлення Виконавцем йому присвоюється унікальний номер.

Послуги «доставка квітів, букетів, подарунків і декору» - послуги Виконавця по доставці квітів, букетів, подарунків і декору, на умовах, відповідно до Публічної оферти.

Акцепт оферти - повне прийняття Публічної оферти, за допомогою виконання дій, обумовлених п.7.1. Публічної оферти.

Замовник - фізична або юридична особа, яка здійснила акцепт оферти. Покупцем послуги «доставка квітів, букетів і подарунків» є Замовник, відповідно до укладеного Договору Публічної оферти.

Букет - будь-які квіти, букет з квітів або композиція в кошику, обрані Замовником із запропонованого асортименту товарів інтернет магазину Виконавця.

Договір Публічної оферти - договір на надання послуг між Замовником та Виконавцем щодо певного букета, квіткової композиції, або подарунків, який полягає за допомогою акцепту публічної оферти. Квіткова композиція, або подарунок, щодо якої, укладений Договір публічної оферти, стають невід'ємною частиною Договору публічної оферти.

1.2. У цій Оферті можуть застосовуватися терміни, які не визначені п. 1.1 даної Оферти. Тоді тлумачення цього терміна здійснюється виходячи з тексту Оферти.

2. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

2.1.Предметом Оферти вважається оплатне надання Послуг «доставка квітів, букетів, подарунків і декору» Виконавцем - Замовнику, на умовах публічної оферти.

3. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

3.1. Обов'язковою умовою надання Виконавцем Послуг по Оферті вважається згода, дотримання і застосування по відношенню до сторін Договору Оферти вимог, а також умов, визначених Виконавцем.

3.2. Послуги надаються виключно в відношенні Замовлення:

3.2.1. для якого Виконавець підтвердив можливість розміщення даного Замовлення виходячи з умов, здійсненних для конкретного Замовлення. Виконавець послуги, на власний розсуд має право відмовити Замовнику в оформленні Замовлення. При цьому про відмову в наданні послуг на електронну адресу Замовника надсилається повідомлення. Гроші при цьому повертаються Замовнику;

3.2.2. для Замовника, який здійснив Акцепт оферти;

3.2.3. Послуга «продаж і доставка квітів, букетів, подарунків і декору», оплачена на умовах передоплати Замовником.

3.3. Послуги надаються відповідно до Замовлення, оформленим Замовником, згідно з встановленими формами, в тому числі по телефону контакт-центру, вказаною на сайті https://elflora.com.ua/.

3.4. Дата доставки.

3.4.1 Доставка проводиться в зазначену Замовником дату.

3.5. Час доставки.

3.5.1. Час доставки є бажаним, а це значить, що Виконавець докладає всіх зусиль для того щоб виконати Замовлення в зазначений час, але не гарантує що букет буде доставлений в зазначений час.

3.5.2. При оформленні замовлення на термінову доставку, Виконавець приступає до складання букета негайно, після оплати Замовлення. Найближчим часом доставки - протягом трьох годин з моменту надходження оплати.

3.5.3. Якщо в замовленні номер телефону отримувача вказано не вірно або Одержувач не відповідає протягом часу, зазначеного для доставки, Виконавець зв'язується з Замовником і пропонує йому вказати інший номер телефону або змінити час доставки, при цьому час доставки не може бути змінено більш ніж на 24 години (час для зберігання зібраної композиції (Букета).

3.5.4. Доставку квітів до точного часу в святкові дні (7 і 8 березня, 14 лютого, 30 і 31 грудня) Виконавець не виконує, це пов'язано з великою кількістю заявок. У ці дні доставка здійснюється з урахуванням побажань Замовника в першій половині дня (з 9.00 до 14.00) або в другій половині дня (з 14.00 до 20.00) після попереднього дзвінка Одержувачу.

3.6. Адреса доставки.

3.6.1. Адреса доставки вказується при оформленні замовлення або вказується Одержувачем при дзвінку Виконавця, при доставці по номеру телефону Отримувача

3.6.2. Перед доставкою Виконавець телефонує Одержувачу і уточнює правильність адреси доставки і можливість отримувача прийняти сюрприз. При цьому зберігається ефект сюрпризу - інформація про Замовника і предмет доставки не повідомляється Одержувачу. У разі якщо Одержувач знаходиться за іншою адресою, відмінному від адреси, вказаної Замовником, доставка за іншою адресою можлива тільки в межах населеного пункту, що збігається з адресою первинної доставки. За згодою обох сторін публічної оферти доставка у віддалені райони, що знаходяться за межами населеного пункту можлива після доплати Замовником вартості такої доставки.

3.6.3. При доставці сюрпризом або якщо в замовленні не було вказано номер телефону отримувача - в разі, якщо доставка не здійснено через неточно зазначеної адреси, відсутності Одержувача за вказаною адресою в зазначений період часу або інших обставин, що перешкоджають врученню букета (охорона, пропускна система) , Виконавець повертає букет в салон.

3.6.4. У разі відмови отримувача прийняти букет, букет повертається Виконавцем в салон.

3.6.5. Повторна доставка оплачується окремо Замовником.

3.6.6. По закінченню 24 годин з моменту невдалої доставки букет і доставка оплачуються повторно, оскільки букет має обмежений термін зберігання.

3.6.7. Повторна доставка виготовленої композиції з живих квітів за іншою адресою можлива тільки в межах населеного пункту первинної доставки.

3.6.8. Якщо в разі невдалої доставки Виконавцю не вдається зв'язатися із Замовником по телефону або по електронній пошті, замовлення вважається виконаним.

3.7. Контактний телефон отримувача.

3.7.1. Контактний телефон вказується при оформленні замовлення. У разі якщо телефон не вказано, проводиться «доставка сюрпризом».

3.7.2. Виконавець рекомендує вказувати контактний телефон Одержувача, в особливих випадках: якщо Одержувач не опиниться на місці, виникнуть складності з врученням або необхідно уточнити місце знаходження, виконавець здійснює дзвінок Одержувачу, при цьому ефект сюрпризу зберігається, інформація про предмет доставки і Замовника не розголошується Виконавцем.

3.7.3. Якщо номер телефону отримувача вказано не вірно, або Одержувач не відповідає протягом часу, зазначеного для доставки, Виконавець зв'язується з Замовником і пропонує йому вказати інший номер телефону або змінити час доставки, при цьому час доставки не може бути змінено більш ніж на 24 години (час для зберігання зібраної композиції).

3.8. Складання букета і заміна кольорів.

3.8.1. Букет, який Замовник вибрав в каталозі Виконавця, виготовляється Виконавцем максимально схожим на фотографію з сайту. Виконавець звертає увагу, що всі букети виготовляються вручну флористами, тому можливе незначне відхилення по формі від фотографії представленої на сайті. Букет виготовляється за складом, прописаному в розділі «склад» - в картці товару.

3.8.2. Якщо на складі Виконавця не надається потрібних кольорів, Виконавець зв'язується з Замовником по телефону, вказаному в заявці і пропонує варіанти заміни квітів. Якщо заміна складових букета незначна і може бути проведена без видимих ​​істотних змін букета, Виконавець проводить таку заміну без узгодження з Замовником.

3.8.3. У тому випадку, якщо Виконавцю не вдається зв'язатися Замовником по телефону, Виконавець складає букет із заміною відсутніх квітів на рівноцінні їм за якістю і вартістю. При цьому, обрана Замовником колірна гамма повністю зберігається. Це дозволяє Виконавцю виконати замовлення без затримок.

3.8.4. Якщо на складі Виконавця не виявилося необхідних квітів і Замовник не згоден на запропоновану заміну, Виконавець здійснює повернення коштів, сплачених за замовлення.

3.9. Відмова Одержувача прийняти букет.

3.9.1. При відмові Одержувача прийняти букет, який для нього був доставлений Виконавцем, букет повертається в салон Виконавця. Виконавець зв'язується з Замовником. Грошові кошти за дане замовлення не повертаються. Протягом 24 годин з моменту невдалої доставки Замовник має право вказати інший адресу доставки в межах населеного пункту первинної доставки, і іншого отримувача, в цьому випадку доставка здійснюється Виконавцем іншому Одержувачу по-іншому адресою доставки. Вартість повторної доставки в цьому випадку оплачується окремо.

3.9.2. Якщо Виконавець не додзвонився до Замовника, замовлення вважається виконаним.

3.9.3. У разі відмови отримувача прийняти букет, Замовник має право забрати вже виготовлений букет з салону Виконавця протягом 24 годин з моменту невдалої доставки.

3.10. Звіт про доставку

3.10.1. Виконавець інформує Замовника про виконану доставку шляхом направлення СМС-повідомлення на контактний номер Замовника і листи на електронну пошту Замовника. Повідомлення відправляється після того, як Виконавець вручив букет Одержувачу.

3.10.2. Звіт про виконання замовлення може прийти з затримкою через велику завантаженість кур'єрів Виконавця, особливо в святкові дні.

3.11. Оплата замовлення на доставку квітів.

3.11.1 Оплатити замовлення на доставку квітів Замовник може будь-яким, способом, зазначеним на сайті https://elflora.com.ua/

3.12. Виконавець залишає за собою право в односторонньому порядку розірвати Договір Оферти або призупинити виконання Замовлення, якщо вартість Послуг за Замовлення перевищила суму, що надійшла від Замовника.

3.13. Свої права за Договором Оферти, Замовник не може передавати будь-якій третій стороні.

3.14. Зразки квіткових композицій і букетів, наведених на сайті, є тільки варіантами виконання робіт.

3.15. Доставка здійснюється Виконавцем по містах України.

4. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ВИКОНАВЦЯ

Виконавець зобов'язується:

4.1. Надати Замовнику послуги «доставка квітів, букетів, подарунків і декору» згідно з умовами оферти.

4.2. За запитом Замовника, на певний термін, призупинити виконання Замовлення, якщо до його виконання залишилося не менше 1 робочого дня.

5. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА

Замовник зобов'язується:

5.1. Достовірно заповнити всі поля бланка Замовлення на сайті https://elflora.com.ua/ або повідомити зазначені дані за телефонами контакт-центру Виконавця.

5.2. Дотримуватися вимоги і норми чинного законодавства.

5.3. Оформити Замовлення через відповідний розділ на сайті Виконавця в інтернеті або за телефонами контакт-центру, зазначеним на сайті https://elflora.com.ua

5.4. Оплатити Послугу Виконавцю за Договором Оферти.

6. УМОВИ ОПЛАТИ

6.1. Оплата Послуг здійснюється Замовникам до закінчення терміну Акцепту.

6.2. Послуги оплачуються Замовником в розмірі 100 (Сто)% авансового платежу, від вартості певних Послуг.

6.3. У вартість Послуг «продаж і доставка квітів, букетів і подарунків» включені всі збори, податки і т.д.

6.4. Оплата Послуг через онлайновий платіж здійснюється в українських гривнях, за реквізитами Виконавця.

6.5. Послуги є сплаченими Замовником з того моменту, коли Виконавець отримав підтвердження про зарахування платежу.

7. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ І УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

7.1. Замовник здійснює Акцепт Оферти з допомогою передоплати за Послуги Виконавця, в частині яких укладено Договір Оферти, протягом терміну Акцепту при дотриманні умов п. 6 Оферти.

8. ЗМІНА УМОВ І ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

8.1. Оферта набуває чинності з моменту розміщення в мережі Інтернет і діє до моменту відкликання оферти Виконавцем.

8.2. Виконавець залишає за собою право змінювати умови Оферти чи відкликати Оферту на власний розсуд.

9. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

9.1. Договір Оферти вважається укладеним з моменту Акцепту Оферти Замовником і актуальний до моменту виконання Виконавцем Замовлення, або до моменту припинення (розірвання) Договору Оферти.

9.2. При відкликання оферти Виконавцем Договір Оферти вважається закінченим з моменту його відкликання.

10. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

10.1. Замовник може розірвати Договір Оферти в тому випадку, якщо Виконавець порушив відповідну Угоду Оферти, або чинне законодавство.

10.2. Виконавець на свій розсуд в будь-який момент може розірвати Договір Оферти, про що повинен повідомити Замовника. З моменту направлення Виконавцем повідомлення про припинення Договору Оферти, даний договір є розірваним.

11. ПОРЯДОК СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ І ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

11.1. Замовник має право скасувати Замовлення зателефонувавши за телефонами контакт-центру, зазначеним на сайті https://elflora.com.ua, при дотриманні положень п. 11.2. справжньої оферти.

11.2. Замовлення не може бути скасованим, якщо композиція вже була зібрана Виконавцем і підготовлена ​​для доставки Одержувачу. Грошові кошти в даному випадку не повертаються, тому що квіти є швидкопсувним товаром.

В інших випадках при скасуванні замовлення Виконавець утримує 20% від вартості замовлення, залишок суми повертається Замовнику.

11.3. Для повернення грошових коштів Замовнику необхідно заповнити «Заяву про повернення грошових коштів» і відправити його за адресою: info@elflora.com.ua. Повернення грошових коштів здійснюється від 3-х до 45 робочих днів з дня отримання «Заяви про повернення грошових коштів» Виконавцем.

11.4. Термін розгляду Заяви та повернення грошових коштів Замовнику починає обчислюватися з моменту отримання Виконавцем Заяви і розраховується в робочих днях без урахування свят / вихідних днів. Якщо заява надійшла Виконавцю після 18.00 робочого дня або в святковий / вихідний день, моментом отримання Виконавцем Заяви вважається наступний робочий день.

11.5. Якщо оформлене та оплачене замовлення виявилось не доставленим з вини Виконавця, грошові кошти повертаються Замовнику в повному обсязі.

11.6. У разі поставки Замовлення Замовнику неналежної якості, Замовник надає товар в магазин Виконавця (в місті виконання замовлення) в максимально короткі терміни (до 24 годин) для здійснення перевірки якості товару. Точна адреса магазину для пред'явлення претензії можна дізнатися, надіславши запит на пошту order@tea-rose.com.ua. Запит буде опрацьовано в найкоротші терміни. Якщо запит надійде в робочі години, то він обробляється 30 хвилин. Якщо запит надходить в неробочі години, то він обробляється в найближчий робочий день в проміжок час.

Відповідно до ст. 22 Закону № 2300-I «Про захист прав споживачів», сплачена Замовником сума за Товар неналежної якості підлягає поверненню Замовнику протягом 10 календарних днів з моменту пред'явлення відповідної вимоги. Спосіб повернення грошових коштів збігається зі способом оплати. Повернення грошових коштів на банківську карту здійснюється тільки на карту з якої була проведена оплата.

12. КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

12.1. Виконавець зобов'язується не повідомляти дані Замовника, зазначені при реєстрації на сайті https://elflora.com.ua і при оформленні Замовлення, особам, які не мають відношення до виконання Замовлення.

13. ІНШІ УМОВИ

13.1. Договір Оферти, його висновок і подальше виконання регулюється відповідно до чинного законодавства України. Всі питання, які не врегульовані даною офертою або врегульовані не в повній мірі, вирішуються відповідно до чинного законодавства України. У разі розбіжностей між Замовником та Виконавцем в частині відносин Договору Оферти, які не можна вирішити шляхом переговорів сторін, врегульовуються в порядку, передбаченому чинним законодавством України. Всі судові розгляди, виробляються за місцем знаходження - юридичною адресою Замовника.

Доставка по Кропивницькому
100% гарантія якості
Індивідуальне оформлення
Самовивіз зі студії